Underbara helg

Tog mig en sovmorgon i går på två timmar. Vaknade vid sex och fick en chock, Oh no, världens fart ur sängen fick jag men kom på mig själv att, herre gud Lina det spelar ingen roll om du rusar upp, du kommer ändå att komma försent. Så jag tog det lugnt och kom till jobbet strax före sju, nästan två timmar försent alltså. Andra gången på ett år jag kommit försent, då är det verkligen underbart att jag har det jobb jag har, det går jusom ingen nöd på någon när man kommer försent.

i torsdags var jag och min mamma till Borlänge och jag skulle få bli sminkad på Make up Store, vilket verkligen var skit skoj. Fick med mig lite produkter hem och jag gillar dom starkt =)
Köpte även en lång jacka, den första långa jag ägt i hela mitt liv, första jag gillade också kan jag ju tillägga!



Smink, Smink, Smink.
Det kanske inte blir så ofta ni kommer se mig så där men en massa tips och råd fick jag i alla fall som jag säkert kommer att ha glädje utav =)

Eltandborste, ja hur känns det egentligen. Dags att testa tycket Glenn. Jag kommer att skaka bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback