Whiskey? Nej tack!

Men det låter ungefär som att jag pimplat whiskey hela helgen + att jag dragit i mig massor med cigaretter. Riktigt så är ju inte fallet då, har bara så förbannat ont i halsen. Åkte till det av mig berömda (inte) Solsidan i dag för att kolla så att det inte var halsflus och det var det inte heller, bra och dåligt, har man det så får man hjälp och vet att det försvinner snabbt, har man det inte tar det längre tid och vet inte riktigt vad som hjälper.

Om tapetsering blev det i helgen, åkte först upp till Falun för att lämna min bil och sen tog vi en tripp in på Kupolen på hemvägen. Hittade Äntligen tapeter som vi båda gillar =) Det har inte varit det lättaste kan jag säga. Så vi köpte dom och så åkte vi hem och började på en gång och blev klara vid halv tolv på kvällen ungefär.
Nu ser det tyvärr ut som skit här hemma eftersom vi slängde ut tv-hyllan och vägg-hyllorna. Så nu står tv:n på golvet och alla prylar som stod i och på hyllorna förut är utspridda lite här och var =)
Men vi ska försöka hitta en ny hylla som passar till helgen. Men jag antar att vi sätter upp tv:n på väggen i alla fall, men vi skulle behöva ha några hyllor och ett vitrinskåp!


Där ser man i varje fall hur tapeten ser ut.
Mycket mer liv i rummet blev det. Kommer bli hur fint som hellst sen när Soffan kommer =)

Nu ska jag dricka Te och lägga mig och i sängen och titta på en bra film.

Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Sara

tapeten var jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback