33 minuter senare

Järnmagasinet, smart drag dom hade inte ens öppet. Det glömde jag, det var inte bara bilen som kunde gå sönder eller att jag somnat vid ratten. Jag kunde även åka dit helt i onödan för att dom hade stängt. Nu ska jag testa på att laga mat igen =) Quinoa!

Blir det äckligt tänker jag inte erkänna det!

I fall att någon skulle ha tråkigt så kan du i sådana fall skicka ett skoj sms som jag kan få läsa och skratta lite till i morgon bitti när jag kommer till jobbet =) Och är det så att du inte har tråkigt så kan du skicka ett i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: frankenstina

Hehe ja jag ska nog komma på ett åt dig. fan vilken dag du haft. ångest ångest ångest.

2008-05-06 @ 18:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback