Knäpp dag..

Börjar med att jag vaknar av klockan snozzar och vaknar igen ett par gånger. Kliver i alla fall upp i god tid, fixar och donar och låter gröten koka över i micron, (ej med flit) fortsätter sedan med att ordna klart sätta mig på cykeln och nästan framme vid jobbet kommer jag på GRINDKORTET... ÅÅåh FAN NYCKLARNA också.... Ja alltså det är bara att börja trampa upp mot backen igen. Halvvägs uppe kommer jag på att det faktiskt kanske möjligtvis finns en chans att dom finns i väska, Oh Yes THANKS GOD! Där var dom så ner igen och in på jobbet.
Efter jobbet följde jag med en jobbarkompis till lasarettet för att skriva in mig som blodgivae och då ringer hennes telefon och en annan har hittat min telefon som jag glömt på jobbat och hon säger att ännu en annan har låst in den i sitt skåp, så hur jag än gör så kan jag inte komma åt den. Snurrigt värre. Men det värsta just nu är nog, vem/vad ska väcka mig i morgon, jag har inte ens en väckarklocka.. Haha någon som känner att den har lust, i sånna fall klockan 04:12.

Och nu kom jag även på att jag skulle åkt till Järnmagasinet direkt efter jag slutat i dag, men vafan. Ja det är tusan lika på att jag gör det nu.. Fast då går väl bilen sönder, eller ja vem vet... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback