Looooong hair..


Jag hämtade min symaskin i dag och tog tag i mitt löshår med momangen. Har även hunnit tvättat blundat (trodde jag i alla fall, tills jag vaknade, haha) till One Tree Hill, förlåt mig Glenn detta går i en lagom takt.

Jag höll helt seriöst på att somna i dag på jobbet flera gånger. Jag testade tamejtusan med allt, microsömn på toan, massor utav socker, jag var även ut en sväng när det var kallt för att förfriska ögonen.. Är det någon som testat clear-blue? I dag har varit en fruktansvärd trött dag.. Så nu ska jag ta en dusch göra i ordning matlåda och gå och sova.. Mmmm Underbart, för jag kommer säkert att sova nu när jag tydligen tog en tupplur mitt på dagen.

Kommentarer
Postat av: sara

Ooj.. ovant.. ovant så in i helsike.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback