BLOGGTORKA

hög nivå. Funderar på att sluta hel, ta bort den.. Men i fall att jag vill skriva så kan det vara skönt att ha den kvar. Kanske jag i bland får kli i fingrarna och vill skriva av mig lite, som nu. Fast det jag har att säga är inte särskilt mycket. Jag har nog inte så händelserikt liv egentligen. Jag jobbar, jag äter, jag sover, och jag umgås en del med de jag känner för =) Jag är alltså ännu inte unik.. Inte på långa vägar. Och när hände det senast något stort i Ludvika? Kanske gör det hela tiden, jag vet inte, jag har ingen tidning och inte heller hör jag mycket skvaller..

I dag har jag bara varit själv hemma, det har varit jätte skönt. Satt mig ett tag framför datorn när jag kom hem innan jag vek tvätten sedan i går. Hade tänkt att jag skulle ta en promenad, men jag orkade inte. Men jag had däremot gjort en ansiktsmask och det kändes så skönt. Nu ska jag sätta mig i soffan, kika lite på tv och dricka mitt kvälls-te =)

Om tolv dagar åker vi till Australien. Tänka sig vad fort tiden går. När vi kommer hem sen (vilket jag inte behöver tänka på nu men i alla fall) så är det snart jul. Och då är det på väg mot ljusare tider och i vinter blir jag 22 år, HALLÅ fyllde jag inte nyss 18 och 20? Jag vill bli 25 men jag vet inte om jag kanske börjar ångra mig? Åldersnoja fast jag bara vill bli äldre? Hmm... Jag ska hitta min plats i livet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback