Seeeg

och sjukt trött... Vaknade av att jag fick ett fint sms i morse kvart i 6, det var Sara och hon skulle snart lyfta från Sydney. Jag svarade och blev då pigg som en ärta. Låg och mös med Glenn tills han klocka ringde och gå gick jag upp. Ingen idée att försöka somna om kände jag. Åt frukost, läste lite bloggar och kände vid halv nio hur trött jag började bli. Så jag la mig på soffan och kikade på tv. Fem i nio känner jag hur tunga ögonlocken blir och hur skönt det skulle vara att somna. Fem över nio ringer Caisa och helt yrvaken är jag =) Börjar nog inte fatta att jag pratar i telefon förrän efter 10 minuter, hihi. Jag är hemsk när jag är nyvaken, går inte bra att föra normala samtal med mig, ibland drömmer jag liksom fast jag är vaken.
Det kommer säkert att vara en riktig seg dag i dag. Men det är ju bra om jag kan somna i bra tid i kväll för i morgon ska jag upp med tuppen och köra till Sthlm. Men jag brukar bli lite piggare när jag får koncentrera mig så det ska nog gå bra, vi får stanna vid Hummelsta och fylla på med lite socker i kroppen =)

Nu ska jag göra mig klar, för snart kommer Caisa och hälsar på.
Ha en bra dag! Kram

         

Kommentarer
Postat av: Sandraa

Ja, det gjorde jag igår när jag och mamma promenerade efter väsman. JA, Visst var den fin, tog den tom med mobilen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback