Skärtorsdag

Det var nyss jul och nu är det påsk, snart är det jul igen och vi sitter med en liten bebis. Jag kan inte förstå det vissa dagar. Jag var på stan igår med Emelie och Merima + barn, Sandra var med på lunchen också =) Sen gick jag och Emelie och testkörde "min" barnvagn, men det går ändå inte riktigt upp i mitt huvud. Något fel på mig?

Sitter och snaskar i mig lite godis (jag antar att jag inte kommer få något påskägg så jag får köpa mitt eget). Rätt seg förmiddag, och vilket dåligt väder. Ska det kanske bli lite bättre till helgen? Hoppas det. Tänk vad mycket piggare och gladare alla blir när det är fint väder. Helt underbart.
Skulle ha behövt handla lite kanske. Men jag har verkligen ingen lust i dag, värsta dagen på hela året är i dag. Denna dag var hemsk att jobba på när jag jobbade på Hemköp, riktigt fruktansvärd! Dagen före midsommar är också en dag jag minns som en hemsk dag. Nej vi kan vänta till i morgon då brukar det bara mycket lugnare.

Nepp upp och hoppa, Glenn kommer väl snart hem och gör mig lite sällskap. Får se hur länge han hade tänkt att jobba i dag. Barnmorskan klockan tre annars har jag noll planer. Bara ta det lugnt =)
Hade bra. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback