Tisdag

God morgon världen. Började skriva ett inlägg i går men misslyckade, dagen började lugnt men det blev tillslut fullt upp =) Lagade mat och åt på 5 min för att hinna åka till barnmorskan. Efter det var jag bjuden på fika hemma vid Emelie, hinner inte mer än dit när pappa ringer och säger att bilen har gått sönder. Så vi åker och hämtar han och hundarna och blir hundvakt i strax över två timmar för att han skulle på möte. Tack så mycket för fikat och för att vi fick vara hos dig i alla fall, jag hade jätte trevligt =)
Helgen har varit kanon, Eve kom upp i lördags och hälsade på en sväng och vi åkte med henne upp på Lyviksberget och handlade lite, avslutade sedan med en glass innan hon åkte hem och jag och Glenn skulle åka till Grängesberg för att fira Glenns syster + man som fyllt år. God smörgåstårta fick vi och nästan direkt från Grängesberg åkte jag till Helena där det skulle bli förfest och sexparty =) Mycket trevligt och helt slut var jag vid elva när jag knatade hem! Åkte och hämtade upp Glenn som också var trött och inte orkade vara ute längre.
I söndags bjöds det på grillad korv hemma hos Sandra och Ted, mycket gott och trevligt stannade kvar lite längre medans Glenn åkte ut till sin sommarstuga för att träffa några släktingar. Sandra skjutsade sedan hem mig och jag kommer på att jag inte har någon nyckel hem, men säger att det ordnar sig. Vilket det så klart gör, efter massor av telefonsamtal och lite mer än en timme senare kommer han hem =) Tur det inte var mitt i vintern! Och tur att jag är så pass varmblodig =)

Tisdag idag och inga planer alls för dagen. På torsdag kommer Sara hem och vi ska åka ner och hämta henne på Arlanda =) Roligt, men det känns konstigt på något sätt, länge sedan vi sågs samtidigt som det inte känns som det var länge sedan alls.

Dagens Att göra är, slänga skräp och ta det lugnt! Ha en bra dag!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback