Veckoslut

...igen, jag fattar inte att tiden går så fort.

I går var vi först och slängde massa skräp på Björnhyttan sen åkte vi direkt hem till min pappa en sväng, dom satt på sjön och anglade. Vi grillade lite korv och hamburgare, helt underbart att sitta i solen =) Efter det tog vi en snabbsväng till Ikea, Glenn blev jätte sugen så okej. 4000 kr fattigare och en rätt full bil åkte vi hem igen, klockan var inte mycket när vi kom hem så jag ringde Sandra och hörde om hon och Ted ville kika förbi. Vi käkade lite sallad och hade en jätte trevlig kväll =) En helt underbar dag blev det igår, super varmt och fint väder + att vi fick en massa saker gjorda, roliga som tråkiga =)

I fredags var Malin här, vi åt pizza, pratade massor och hamnade sedan i soffan där Troja precis började, varken Malin eller Glenn har sett hela filmen så jag tvingade dom att titta, jag har själv sett den 25-30 gånger och kan replikerna lika bra i den som i Reine & Mimmi i Fjällen =) Efter en stund så var båda helt inne i den, Malin vill inte åka hem och Glenn ville inte sova fast hans ögon höll på att åka igen. Jag somnade i soffan när Malin kom på att dom hade filmen hemma och åkte nog hem och såg slutet på den, Glenn tittade klart på den och väckte mig när den var slut. Dom kommer kanske aldrig att erkänna det, men dom blev förälskade, jag lovar =)

Nu ska jag börja montera lite i sovrummet =) Får se om Glennpan vill hjälpa till eller fortsätta sova..
Skickar även en massa krya-på-dig kramar till Emma! Håller tummarna för dig hela tiden. Kram Kram Kram.

         

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja dom är jättehäftiga =)

Postat av: Emma

Tack gumman, börjar tröttna på det här stället nu. Maten är VÄRST! :) Puss

2009-04-07 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback