9 dagar kvar...

Man kunde ju hoppas på det i alla fall. =)
Satan vad hett det var i går, svettades som aldrig förr. Jag orkar inte ens vara ute. Glenn och jag cyklade in till stan en sväng och när vi kom hem så gick vi och tog oss en nap. Båda var helt slut, men grymt skönt var det att vila lite mitt på dagen. På kvällen grillade vi lite korv med Malin, Jenny och Jörgen nere vid piren. Och om det inte hade varit för alla flugor, knott, mygg och andra äckligheter så hade det varit riktigt mysigt =)

Nu gick Glenn ut och sprang en sväng, jag ska göra hemmet lite finare, så får vi se sedan vad som händer =) Jag känner mig trött nästintill hela tiden nu så det blir nog inget allt för ansträngande =)

Ha en bra dag. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback