Cykla

Igår efter lunch när det började bli bättre väder igen efter regnet tyckte Glenn att vi skulle ut och cykla lite. Jag var dödstrött men han tyckte att om jag tvingar mig själv att bli pigg så kanske det blir bättre. Så sant faktiskt, vi tog med lite saft och Glenns fiskespö så börjar vi cykla mot Gonäs. Tog det lugnt och tittade på husen. Glenn gör några kast och helt plötsligt så har vi cyklat till Blötberget. Ooops =) En mil, och så ska vi hem också =) Ringde och hörde med Emma vad dom gjorde och dom var minsan också i Blötberget och kikade på fotboll så vi åkte upp dit och hälsade =)
Blir så avundsjuk, vill också ha min lilla bebis här nu. Och efter två mils cykling och inget som händer så tvivlar jag att det kommer någon om 8 dagar. Man vet ju aldrig men, det känns ganska hopplöst..

På kvällen åkte vi hem till Jenny och Malin och spelade Yatzy.
Blev riktigt sugen på att gå ut i går, dom stod och drack och gjorde sig i ordning, känns som om det är hundra år sedan, och i bland blir jag faktiskt lite sugen. Men när bebis väl är här så vill jag nog ändå bara var hemma med den =)

Har inga planer för dagen alls, kanske lägga sig ute och sola lite!
Ha en bra dag. Kram.

         

Kommentarer
Postat av: Caisa

Gones? Är det engelska varianten av Gonäs eller?

2009-08-11 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback