Färdigheter i köket

Haft tråkig huvudvärk i två dagar nu, blää. Gillas inte, men jag har inte varit utanför dörren många gånger heller. Ska cykla in till stan i dag i alla fall och luncha med Sara och Malin, mycket trevligt. Slippa äta lunch i min ensamhet också. Glenn brukar ju komma hem på lunchen, men han är i Borlänge så han äter där.
Efter lunchen ska jag hem och baka lite. Gillar att baka men har ofta dålig fantasi om vad som ska bakas.. Får se vad det blir i dag.

I går var bebis helvild i magen, vaken säkert 4 timmar och bara bökade i magen, Glenn frågade flera gånger om inte jag rörde mig också, eller om bebis verkligen kan röra sig så mycket att magen skakar så? :) Måste ju vara trångt och obehagligt där inne nu så kom ut nuuu bebis..
Mina föräldrar börjar bli lite oroliga nu tror jag, ringer ofta och vill prata länge =) Tycker väl att det är spännanade, men det gör vi med. Jag vaknar många gånger på nätterna (som om jag är inställd på att det ska börja då) och så känner jag efter om jag känner några värkar eller om vattnet kanske ska gå =) Men jag känner ingenting.. hihi vi får väl se när det startar..

Nu ska jag fixa lite här hemma. Hade Fint, Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback