Just nu..

Känner jag så här..
Ring inte för att höra hur det går eller hur jag känner, för jag känner ingenting, inte ett skit, inte ens lite. Så ring inte för att kolla bara hur det går och ringer du för att fråga vad jag gör så är det jätte trevligt, men för tusan skit i frågan hur jag mår för den gör mer ont än gott just nu. Jag mår skit bra. Jag mår kanon, men det är inte skoj. Mitt humör börjar dessutom svänga så för ditt och mitt bästa, strunta i alla fall bebis frågor.
Den kommer när den är redo helt enkelt för jag har testat allt!

Hade fint så länge!

         

Kommentarer
Postat av: Emelie

Puss på dig, våra små väntar bara på en bättre dag :-)

2009-08-18 @ 16:37:43
Postat av: Anonym

Precis sådär känner jag med! Så himla drygt när folk ringer o nästan tjatar om vi inte har åkt än...man blir o känna sig så sjukt pressad av det. Dom senaste dagarna har jag inte ens svarat i telefonen, fy skäms på mig, men så drygt tycker jag att det är...

2009-08-18 @ 19:04:44
Postat av: Anonym

men du e ju bara på 1+dag, de e väl inte hela världen... i värsta falla kan du ha 20 dagar kvar eftersom man får plussa 21 dagar..... så du ska nog inte "gnälla" så mycke redan på dag 1...



Var glad att folk bryr sig, skulle nog heller inte va så kul om ingen ringde, ingen frågade om bebis, ingen brydde sig alls...



Lycka till iaf när bebis är färdigbakad och kikar ut!

2009-08-18 @ 21:46:13
Postat av: Anonym

Hon får väl känna hur hon vill, kan jag tycka?



Så skulle jag inte kalla det gnäll utan snarare en uppmaning, att sätta ner foten och säga ifrån. Det är starkt och inte gnäll.



Lycka till hur som helst, när bebis väl kommer!

2009-08-19 @ 01:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback