Tack Tack Tack


För alla jätte fina gratulationer och att ni också tycker lilla Mindie är söt, jag kan inte annat än att hålla med =) Jag skulle kunna ligga och bara titta på henne och ändå få dagarna att gå. Hon är helt underbar vår älskade lilla bebis.

Första dagarna hemma har gått hittills jätte bra, hon äter sover och när hon är vaken är hon mestadels nöjd. Trodde att det här med nattsömn kan jag se mig i himlen efter, men de första två nätterna sov jag 7 timmar/natt och i natt har jag fått 9 timmars sömn =) Så jag har ingenting att klaga på, pigg på dagen och sover på natten. Mitt liv är verkligen helt underbart.

Igår kom bland annat Emma, Johan och lille Arvid på besök, lille Arvid blev helt plötsligt store Arvid, hihi =) Kul att se och jämnföra =) Mindie växer säkert ikapp snart, hon älskar mat våran lilla tjej.
Vi gick våran första promenad i går också, Mindie somnade på en gång och sov hela vägen =) Skönt! För nu kommer det att bli många promenader =)

Ska försöka passa på att duscha och göra mig lite i ordning, så får vi se vad dagen har att erbjuda.
Hade så bra. Kram



Kommentarer
Postat av: jonna

vad kul att allt går bra för er ! :) hon är super söt.

får komma och titta på henne när allt är lugnt och emelie fått sin lilla groda .!

Ha de så toppen..

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback