Tröttsamt..

Ja nu kan jag ärligt säga att jag är lite trött på att vara gravid, men värre lär det väl bli med tanke på att jag inte har en enda liten känning, vatusan bjud mig på en liten förvärk i alla fall.

Stort Grattis till Mathilda och Mattias till er lilla tjej i alla fall =)

Kanon kul att det föds fram bebisar överallt, men jag kommer få sitta här med min mage till september.. Tror jag dessutom testat allt utan större framgång, så det spelar nog ingen roll. Kan lika gärna ta det lugnt och vila fram tills det är dags. I stället för att köra slut på mig själv och inte orka med en förlossning.

Ska städa lite här hemma i dag i alla fall, får se vad resten av dagen erbjuder sedan. Fick gott fika hos Sara i går i alla fall, och jag tror dom flesta jag känner hörde av sig också. Kan lova att ni kommer få reda på om jag åker in! Men jag förstår att alla är nyfikna.

Ha en bra dag, Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback