Farväl 2009

Och välkommen 2010. Och vad har detta år erbjudit då? En lååååååång graviditet känns det som, men det kom ju något gott och helt fantastisk ur den. Älskade lilla busunge. Annars tycker jag att jag har haft ett lugnt, skönt och väldigt bra år.

Jag har träffat många nya härliga människor
Flyttat
Cyklat massor med mil
Mindie fick sin första kusin när hon knappt var 2 veckor och där med blev Glenn morbror =)
Jag har också legat stilla i en soffa/säng i flera månade på grund av foglossning, innan jag insåg att cykla är grymt
Måla möbler har jag också gjort
Men några stora händelser har det kanske inte blivit.
Men jag är nöjd, ett bra år och kommande år kommer nog också bli bra, det är jag ganska säker på =)

Idag har jag varit kär i 3 ½ år, Glenn också hoppas jag =) Riktigt kär har jag varit, i världens bästa Glenn och han har gett mig det finaste jag någonsin kunnat få, okej han hade inte kunnat ordna det själv men utan honom hade vi inte fått lilla Mindie. Tur att vi har varandra, utan Glenn vore jag inte riktigt hel.


Lite sen julhälsning från Mindie

Nu är det läggdags, jag är svin trött.
Gott nytt år på er också. Hoppas att året varit bra för er och att 2010 blir ännu bättre =)
Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi vilken söt bild!! :-)

Postat av: Sandra

Va fint du skriver :) Gott nytt år på er med!

Kramar

2009-12-31 @ 09:59:06
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja precis. Haha både mitt huvud och tuttar mådde dåligt när jag vakna. Ha, det blir lugnt för mig också en bra bit framöver. Men Mindie då, helt ljuvlig!

2009-12-31 @ 12:19:51
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback