God morgon

Mindie bestämde att vi skulle knalla upp strax före åtta i dag. Annars brukar det vara runt halv nio. Men jag ska inte klaga för hon har i alla fall sovit hela natten och flera nätter i rad också. Jag är mycket nöjd och jag hoppas att det fortsätter så här till hon blir gammal =)
Nu ligger hon och pysslar lite i babygymmet, funderar på om jag kanske ska knalla in i duschen en snabbis och sedan åka och handla. Känns lite grann som eko i kylen.. Tycker att vi åker och handlar ofta, men det måste ta slut ofta. Vi lär ju äta hur mycket som helst =)

Mindie har lärt sig att host. Oj oj oj så roligt det kan vara att hosta, sötis =) Tror nog att det är ett sätt att prata på? Hostar jag tillbaka så blir hon jätte glad och sen hostar hon igen några gånger =)

Igår var vi och handlade julklapp åt Glenn så nu är det också klart! Om två veckor är det jul redan ju =)
Nej duschen var det. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback