Några frågor!

Vad kommer ni köpa/har ni köpt till era bebisar i julklapp?

Bra tips på julklapp till er pojkvän/man?

Kommer ni döpa era bebisar?

Jag är bara nyfiken. Vi kommer inte köpa något speciellt till Mindie, något litet för sakens skull. Men hon har det hon behöver och kommer ju ändå inte förstå så mycket så känns faktiskt lite onödigt enligt oss.
Och Glenn, han har ALLT. Och jag har jätte svårt att komma på nu vad jag ska köpa. Jag vet vad det blir, tror jag, men det är så himla svårt. Minst lika svårt är det att handla till mina föräldrar tycker jag. Men jag tror att det är helt klart nu =)
Kanske redan berättat att vi ska döpa Mindie. Ja det har jag, tjatigt men men nu vet ni IGEN =)

Igår såg vi filmen på trean The search for happiness (Jakten på lycka). Den är så bra! Brukar aldrig titta klart på filmer för att jag blir så trött, men igår gick det fint. skulle kunna titta om det flera gånger om =) Så om du inte sett den så göre.

Tänk att det snart är jul. Då blir våran lilla bebis 4 månader. Tänk fyra månader av mitt snart 23 åriga liv har hon funnits, den finaste, vackraste, bästa lilla tjej =) Hoppas att det blir en bra jul i alla fall, vissa delar av den förra skulle jag gärna glömma.
Mindie sover, Glenn ser film men kommer nog snart hoppas jag =) Jag tittar tv och ska nog fortsätta med det i sovrummet tror jag. Ha det fint. Får se vad morgondagen har att erbjuda. En promenix och fixa de sista julklapparna kanske..
Kram


Kommentarer
Postat av: sara

hälsa mindie att jag inte menade det där med att hon luktade äckligt. Och tala om att jag är jätteledsen för att jag sa det. Så, nu ska jag väl kunna sova. Godnatt sötnosar

Postat av: Linda

Jag kommer inte köpa nåt till Julius i år, jag har redan spenderat så mycket pengar på honom hela hösten, men Johan kommer säkert köpa nån bilbana eller nåt..haha det vet man aldrig vad han har för idéer :)

Julius ska döpas den 10 jan, så det ska bli spännande! Har skickat iväg en massa inbjudningskort till släkten.

Johan ska få en parfym och en varm och skön tröja i julklapp, hoppas nu bara att han inte går in här o läser detta..hihi

2009-12-08 @ 14:18:33
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi döpte thilde.

Vi köpte inte heller så mycket till Thilde första julen. Dom får så himla mycket.. =)



Du kan ju alltid boka ett hotell med lite spa och massage en weekend =) de skulle väl va mysigt!

Eftersom han har allt, då är de ju lite svårt att hitta nått =)

De funderar jag på =)

2009-12-08 @ 16:21:39
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback