Slut

Slut på idéer om rubrik. Mindie har slutat med napp (egen vilja), jag tycker kanske inte att barn behöver ha en napp i munnen hela tiden. Men ibland fungerar den ju bra, till exempel till tröst eller när hon ska varva ner och somna. Men nej! Jaja hon får väl vara utan då.

Snart ska vi på fika hos Emma =) Mindie blir med för Glenn skulle laga mat, och han tycker att det är lite jobbigt i bland att ha henne med hela tiden, jag förstår honom. Och jag spenderar gärna hela dagarna med min älsklingstjej!

Vi åkte och handla tidigare och så svängde vi in en sväng på Villgott. Orkar inte sitta hemma hela dagarna. Så skönt att bara komma ut och iväg en sväng.
Nu ska jag ta mig ett glas vatten och vila lite. Mindie har börjat sova lite längre en gång per dag. Hoppas att det fortsätter så. Hon mår väl bättre om hon får sova lite mer skulle jag tro.

Hade Fint. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback