Tack

för att jag fått min fina älskade dotter. =) Hon är världens bästa! Stort tack för att jag fått min underbara pojkvän och bäste vän Glenn, han är den bästa. Utan honom hade jag ju heller inte haft Mindie. Och inte skulle jag klara mig utan min familj heller. Såklart betyder mina fina vänner otroligt mycket också =)

Men inte nog med det.. Jag skulle inte kunna klara mig utan Marabou Premium DARK MINT! Herregud vad gott (Mathilda vad skulle detta vara bra för?), jag är helt fast. Förut sa jag att jag inte behövt äta mer än en bit för mörk choklad är ändå så mastigt.. Höhö, inte denna. Jag vill äta huuuur mycket som helst! Så mina sista stålar går till detta. Så ursäkta ni som inte får några julklappar i år. Jag har köpt choklad! =)

Helgen har varit bra. Malin var här både fredag och lördag. Och i lördags bakade jag och Glenn lussebullar så vi hade till och med något att bjussa på =)

Nu sussar Mindie, jag ska äta choklad och vi tittar på Filip och Fredrik!
Ha en bra kväll. Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha...jag älskar också den chokladen, och försöker äta bara 1 ruta om dagen :P

Postat av: mathilda

ja den va en riktig höjdare ;) såg ditt sms nyss !! Har vart ner till mormor och morfar och hälsat på .. Fick inte låna bilen så jag kunde inte komma .. allt är bara bra , nelly håller på att få en TAND !!! =) ( negativa att hon är HUR gnällig som helst ) men det gör inget =) ... Allt bra med er ?

2009-12-07 @ 16:39:37
URL: http://mathildalilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback