2009

Nytt år, (okej det är ett tag sedan nu, meeen bättre sent än aldrig) detta år kommer bli vårat år, vårat STORA år.

Men detta hände 2008

• Jag fyllde 21 år
• Jag hade en jätte bra vinter och vår med Sara och alla vänner innan hon for till Australien
• Jag och Glenn firade 2 fina år tillsammans
• Hade semester på västkusten och bokade där också en resa till Aussie
• Var på bröllop och firade även Glenns mamma som fyllde 50 under sommaren
• Såg Coldplay live i Globen
• Åkte till Australien och var borta i 4 veckor, Glenn fyllde 24
• Kom hem och firade min pappas 50 års dag och begravde min farmor
• Firade jul och nyår
• Och sist men inte minst vi har gjort en liten bäbis, som just nu ligger och växer i min mage.
2009 kommer alltså att bli vårat fina, stora speciella år. Lyckligare än såhär kan jag inte vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback