Vad sägs om..

..En Vegitarisk rätt med en rekorderlig köttbit till,
eller några alkoholfria drinkar och en stor wiskey brevid.

Jösses vad jag vill flytta till ett hus nu, där jag känner att HÄR vill jag bo heeela mitt liv, Här vill jag släppa ut mina barn på gården och här vill jag sitta och mysa varma,sena sommarkvällar. Gud låt mig hitta det perfekta huset snart, jag vill inte på i en liten lägenhet med 1-2 barn. Klart, vi flyttar ju om det är två små bebbar i min mage. Men jag vill helst flytta till ett hus ändå. Men vi hittar ju inget (eller vi är för kräsna).

Min dag har varit fin fin i alla fall, lugn morgon, trevlig lunch med Sandra som har huset fullt med hanverkare, sen fika med Rebecca. Kollade även på lite tapeter med Glenn och hans pappa, 13 rullar skulle han ha och ibland är jag nästan glad över min foglossning (såklart inte), men jag slipper i alla fall tapetsera =) Det ska Glenn göra =) Nu ska jag fördriva tiden med lite tv, sedan är det nog tack och god natt. Förstår inte att jag vaknar så tidigt varje morgon. Mellan 7 och 8 vareviga morgon.

Jaja det är väl egentligen bättre än att jag sover bort halva dagarna som jag nästan gjorde tidigare i graviditeten. Minst 10-11 timmar per natt behövde jag för att klara hela dagen =)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback