Förkyld?

Hela dagen har gått åt till att snyta sig, nysa, hosta och vara allmänt seg. Ska jag bli sjuk? Eller är jag allergisk mot något? Bryt gärna ut nu i alla fall så jag slipper det sen!
Jag som ska käka lunch med Sandra i morgon, gå på bio på fredag och kika på ett hus på lördag. Inget utav detta är ju så speciellt trevligt med en näsa som fungerar som en vattenkran, UTAN att man kan vrida av den..

Men något positivt kan vi ju komma med i dag i alla fall. Det har äntligen börjat droppa från taken,, mmm underbart, kanske det kan bli vår snart =) Jag längtar något så sjukt mycket. Efter sommaren också såklart. Detta kommer bli det bästa året i mitt liv, det kan jag lova =)

         

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa det förstår jag!! Hoppas allt står jätte bra till, och vi snaart får se bilder! Då har du inte varit på första ultraljudet än? Krya på dej med snuva! Va kul att ni tittar på hus, blir det i ludvika i smedjebacken? Kramar!

Postat av: Anna

Okej ja ludvika är nära och bra till blivande mormor & så. Man vill ju va nära dom när man får barn!! Vi bor i Eskilstuna! För se hur länge vi ska bo här, det är en helt okej stad!! Men jag är lite sugen på västerås.. =) Åå så är det liiite närmare hem. Då har vi mina föreldrar & johans föräldrar på 10 mils avstånd åt varsit håll.. =) Lycka till med allt nu, så ska jag kika in här ofta!! Kramar!

2009-02-26 @ 10:39:46
URL: http://amnapamna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback