Today

har jag varit till sjukgymnasten och gymnastiserat? Nej men hon har kryckt och kännt och säger att min rygg lider av foglossning, jaja kul.. Fick ett rosa bälte som jag ska ha på mig när jag ska stå eller gå. Nog för att rosa är fint, men nja inte på ett 1dm brett bälte. Jaja hjälper det så är ju det kanon.
Berättade just för Glenn att det är foglossning och han skiner upp som solen och tycker att det var jätte bra.. Haha ja okej jag kommer ha detta i 6 månader till men sen kommer det förhoppningsvis att försvinna. =) Han har ju rätt, det kommer att försvinna, det kan bli bättre med tiden, men även sämre. Det återstår att se. Jag hoppas på en förbättring!

Nu ska jag in och rulla lite köttbullar. Jag är HUNGRIG!


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback