Hmm..

Min dator är kaputt, laddar inte när man stoppar i strömkabeln? Någon som varit med om det? Är liksom glapp i den, så datorn får gå på batteri. Not good, eftersom den då bara fungerar i ca. 2 timmar och sedan dör den.
Vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken, men tråkigt är det i alla fall. Tycker inte om stationära datorer och än mindre tagnenterna på tagnentbordet!

Annars då, var upp till Borlänge och hämtade vagnen i går =) hihi, den är så fin och jag vill sååå gärna stoppa min lilla bebis där i nu =) Men den verkar trivas bra i mammas mage så vi får nog vänta lite till.
Men nu är jag verkligen sjukt nyfiken på vem som gömmer sig där inne, är det en liten tjej eller en lite pojk? Mycket spännande.
Drömde en sjuk dröm i natt om att jag råkade få se hos barnmorskan vad det skulle bli för något, dom hade tagit kort på ultraljudet och skickat, en tjej var det och det stod till och med hur stor hon skulle vara vid födseln. 3700 g och 71 cm.
Rätt lång för att vara nyfödd va =)

Nu ska jag ta tag i min dag, och försöka laga min dator på något vis.
Hade fint, Kram.

         

Kommentarer
Postat av: sofi

haha ja väldigt lång med tanke på att det "normala" ligger runt 50 cm :) hehe.. Vad har ni köpt för vagn förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback