Måndag

Ny vecka och lite nytt väder tack!
Jag klagar när det är fint och jag klagar när det regnar, haha. Nej då, mycket hellre värme och sol än massa regn hela tiden. Men nu har vi gjort allt vi ska i nya lägenheten så nu vill jag kunna vara ute och njuta av sommaren =) Nästa sommarb kommer vi få springa efter en liten hela tiden =)

Helgen har varit riktigt lugn. Fredag åkte vi till mamma som var hemma själv, fick grillat och det var verkligen supergott! Kom nog inte hem förrän vid tolv.
På lördagen åkte jag upp till Borlänge med mamma för att hämta hem min syster som jobbat på Dalecarliacup, gick in och handlade lite på kupolen också, så nu är det inte mycket kvar på att-handla-listan =)
På kvällen var vi bara hemma och åt god mat och mös hela kvällen!
Igår fick vi äntligen fingrarna ur.. och fixade upp väggtexten i sovrummet! Det blev kanon bra, verkligen super nöjd. Men jag ska då tusan inte sätta upp många fler i den storleken =) Pilligt kan jag lova att det var..

Idag då, Sara och Malin skulle nog komma och hälsa på en sväng =)
Så jag ska väl fräscha upp mig lite i fall dom skulle chocka och komma snart!
Hade Fint, Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback