Snurrig..

Har tok letat hela dagen i dag efter mina nycklar. Fattade verkligen inte alls vart dom kunde vara. Vände ut och in på väska minst tre gånger, bilen har jag kollat två gånger och alla jackor jag använt, men inga nycklar någonstans.
Försökte komma på när jag hade dom sist, fredags var det enda jag kunde komma på. Hade jag på mig då då? (Gravid-minne är pest) Hittade dom tillslut i ett par jeans i alla fall, tack och lov =)

Så nu kan jag äntligen cykla igen. =) Det är verkligen underbart att cykla, och det enda sättet att röra sig på utan att jag får ont =)

Annars har det varit lugnt i dag, Sara och Malin på besök och en liten vända på stan. Nu ska jag försöka spara allt som ligger i min dator på hårddisk får se vad jag ska göra med den sen =( Hoppas verkligen att det går att ordna, är trött på att sitta på denna och sjukt jobbigt att lägga in bilder på datorn från kameran därför blir det väldigt bildlöst.

Jaja ha en bra kväll. Kram

          

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja verkligen =) Okej ja men den ska ju vara riktigt bra har jag hört, japp vi ska ha samma vagn som jag hade med Linus, en vanlig emmaljunga cerox =)

2009-07-27 @ 20:02:58
Postat av: sofi

ja det va ju jag som skickade kommentaren då =)

Postat av: Sandra

Haha, vilken lång bebis du kommer att få :P

2009-07-27 @ 20:27:56
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback