Veckoslut..

Igen, denna dag har rusat förbi, vaknade flera gånger i morse men var helt slut och somnade om. Vaknade sedan och kände mig relativt utvilad, riktigt ljust var det i sovrummet också så jag slog en kik på telefonen och får se att klockan är 11.20. Inte illa pinkat, för så länge har jag inte sovit på bra länge. Skönt var det i alla fall och med tanke på att vi kom hem och somnade vid efter tre i går så förtjänade vi nog lite sömn =)

Har fixat, plockat undan och ordnat lite i lägenheten så det mesta är väl i stort sett klart. Mycket skönt. Men det är väl så att småfix alltid tar lång tid att få klart =)

Helgen har annars varit kanon bra, i går var Sara och Beccas Tema-Fest och den blev verrkligen jätte lyckad. Alla verkade ha jätte trevligt och Glenn blev utsedd till kvällens Bäst Klädda, riktigt skoj =) Det tog mycket längre tid att sminka honom än att sminka mig själv kan jag säga =) Hihi, ska visa bilder sen.

Nu är det mys och lugnt för jag är kanon trött.
Hade Fint, Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback