Bordet

Nu är det helt klart, måste verkligen ut och försöka hitta några fina stolar till det också. I dag står det loppis på att göra listan, måste hinna packa också, men det är nog lugnt =)




Glömde självklart ta förebild på detta också, mycket synd. Men det var blått från början som dom lutat av. Det gjorde verkligen sig rätt i vitt tycker jag!

Jag, Malin och Glenn åkte till Malins pojkvän igår, han håller på att renoverar ett hus, kommer säkert att bli jätte fint när det blir klart, jag var såklart in heaven av allt god målarfärgslukt där inne =) Men i alla fall, så fick vi en husesyn och när vi kommer ut på altanen så har han ställt en liten fin gammal gunghäst där, precis en sådan jag vill ha =) Jag tänkte att skit samma, jag frågar vad han ska göra med den. Eldas säger han så jag erbjuder mig att köpa den =) Men han såg inte mycket till värde i den så jag fick den =) Hihi glad blev jag! På hemvägen åkte vi in på Coop för att handla frukt och choklad. Vi kom ut med några fina rosor och frukt, men vi åt oss mätta på Mc Donalds så vi orkade i alla fall inge frukt och choklad. =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, får se när Sara kommer och när Glenn tänkt att vakna.
Ha en fin fin dag i regnet. Kram

         

Kommentarer
Postat av: Merima

Jag beundrar dig kvinna!! Målade om Sagas säng här om kvällen, FYFAN va dryyyyygt!! Vart å tänka på dig sen, du som målar hela dagarna ;) Att du orkar! kram

2009-06-13 @ 20:45:18
Postat av: Lina

Hihi jag älskar det verkligen =) Njuter hela tiden jag får måla. Ååh vad roligt, nu vill jag komma och titta! Blev den bra? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback