Me and I

Jag fick hem en påminelse på att jag ej betalat en faktura från MeandI, klump i magen fick jag på köpet. Jag var helt säker på att jag betalat den, men loggade i alla fall in på min internetbank för att se. Jo då där fanns det betalade och klar, mycket underligt..
Så jag skickar i alla fall ett mail och berättar nar och var och hur. Men får tillbaka att det inte stämmer. Shit tänker jag, bifogar tillbaka bevis på att det dragits pengar från mitt konto till MeandI och inget annat..
Nu nyss ringde hon och frågade om jag kanske kunde logga in igen och titta mer specifikt på det som dragits, absolut, jag vill helst inte ställa till med några problem. Läser upp allt jag kan läsa om fakturan och det visar sig då att jag skrivit fel OCR-nummer. Hahaha, typiskt. Jaja tur det gick och fixa i alla fall, hade kunnat blivit väldigt dyra kläder annars om jag varit tvungen att betala fakturan x2 + påminelseavgift =)

Så vad kan vi dra för slutsats?
Autogiro och E-faktura is the shit! Så man slipper skriva in alla dessa nummer varenda gång.

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh! Nu funderar jag också om jag ska måla våra möbler vita :) det skulle bli så ljust och fräscht :) Ses imörrn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback