Min blogg är tråkig

=)
Nej då jag har bara ett underbart liv, med massor av bra människor runt om mig och behöver inte använda min dator. Helgen har varit underbar, massor av sol och värme!
Och det fina vädret som inte skulle fortsätta har tydligen fått fnatt för nu är det ju sol igen, helt underbart!

Var på loppis i lördags och fyndade lite =) Sedan i väg på fotboll, hade mina jesus-sandaler på mig och har nu fina märken på fötterna från dom, hihi. Söndagen spenderades mestadels på sjön, fick upp en stor aborre, Glenn fick sex stycken mindre men han tröstade mig med att storleken faktiskt har betydelse =)
I lördags började jag känna konstiga stick i ögat, och söndagen blev det värre och tyckte det kändes som om jag skulle få en vagel, men i måndags varade det i det och jag fick knappt upp ögat på morgonen, så jag har väl åkt på en förbannad ögoninflammation =(

Igår snickrade jag mamma och peter en stege, den blev kanon så nu ska jag bara måla den =) Har en spegel från loppisen som också ska målas och en pall. Massor av skoj att göra =)
Fick även våfflor hemma hos Sandra i går kväll, mmmums vad gott det var, jag älskar verkligen våfflor, Tack!

Nu kallar duschen och snart barnmorskan!
Ha en bra dag. Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback