Ensamast i världen?

NEJ verkligen inte, det har varit jag och bebben/bebbarna hela dagen =) Men Glenn är sååååå saknad, snyft. Gud vad känslig jag är, haha. Hormonerna sätter griller i hvudet på mig, men det är lite mysigt att bli rörd för små saker också. =)
Ha nyss tittat på Sex and the City filmen, jag för passa på nu helt enkelt. Och jag älskade den verkligen, hade noll förväntningar (jag har ju trots allt inte sett ett enda avsnitt, sorry) så vart skulle jag sätta förväntingarna? Den var bra i alla fall och jag blev lagom rörd.

Nu ska jag banne mig sova, här blir det inget viktigare gjort ändå, jag känner mig konstig av att vara ensam. Det är troligtvis att jag inte är van, det var ju inte så här förut. Så jag vänjer väl mig helt enkelt!
Sova var det, god natt.

         

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får blogga upp lite magbilder sen.

Är jätte nyfiken ju :P

Postat av: sara

stackare som får wara ensam! Men snart kommer jag hem och håller dig sällskap wettu :) Fast jag tänker inte följa med till bb äwen om glenn inte är där.. haha... i would freak out! Du får tajma in det när han är där såklart.

Hörs snart, Puss och kram

2009-03-04 @ 06:13:28
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback