...

Hejsan hoppsan. Jag förstår inte, vissa dagar har jag verkligen ingen motivation alls till att skriva och dagen efter kan jag känna att jag vill skriva hur många inlägg som helst. Mycket konstigt, jag brukade inte ha så här förut. Från dag till dag alltså.

I dag har varit en ganska effektiv dag i alla fall, mest i huvudet dock, men det kommer bli handling till slut =) Köket ska tapetseras om och ny bänkskiva ska dit. Jag tror att dom två sakerna kommer göra rätt mycket. Glenn har målat listerna i köket i dag så nu måste vi i alla fall tapetsera om =) (vi tejpade inte tapeten så den är vit)
Vi ska förmodligen till Ikea i morgon om min rygg står ut =) Jag har skrivit upp det vi ska handla så det går nog ganska fort ändå. Bara det inte är så mycket folk, åker man till ikea för att shoppa upp barnbidraget? Tycker om att åka dit annars innan lön eller en förmiddag, men jag orkar inte åka dit själv och eftersom Glenn jobbar så blir det rätt svårt och då passar det väl egentligen bäst helgen innan löning =)

Nu kommer snart Malin och vi ska handla lite gott till kvällen =)  Hade fint.

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA! Jo det var därför jag var tvungen att poängtera, "att dusch länge". Hehe, men ted kallar det så =) hehe. haft en bra helg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback