...

Hur tusan kan jag vara så trött? I natt har jag varken blivit utskälld eller spelat vollyboll =) Men det blev ganska sent igår och min "biologiska" klocka ringer klockan åtta varje morgon, går inte att sova längre fast jag är trött.

Idag ska jag bli pinad med akupunktur igen och sedan på Meandi-party. Verkar som att jag kommer få pengar av försäkringskassan i alla fall så det var ju skönt, slipper Glennpan betala för mig =) Skulle han aaaaldrig göra =) Fast det är bara denna månad jag kommer få 80% av min lön, nästa får jag 90% om jag fattar allt rätt. Detta får man genom facket om man är sjukskriven längre än ett visst antal dagar.

Nej nu ska försöka fixa lite babyoverallen så jag kan lämna tillbaka den i dag =) Hade Fint.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback