Förklaring

Misstolka mig inte! Jag tycker inte alls att det är jobbigt att människor frågar men jag tycker det är tråkigt att svar till alla, så jag gör så att jag skriver ett litet inlägg om detta! =)

Efterfrågan är stor efter dessa magbilder, jag har tagit massor, jag har tänkt lägga ut dom. Men inte än, jag har inte alls något emot att "alla" andra göra det (jag tycker det är jätte skoj att titta på). Men det kommer inte komma upp en enda magbild från mig, på mig förrän efter Tisdag 10 mars kl. 15:30. Då ska vi på ultraljud och när det är gjort och jag vet att allt står rätt till kommer ett lugn att lägga sig över mig och jag kommer kunna dela med mig av en hel drös med magbilder =) Nu tror jag att allt är bra och fint i magen, men jag har en spärr som säger vänta, inget konstigt med det. Hade jag varit på ett "tidigt" ulraljud så hade jag nog lagt ut bilder, men nu har jag inte det och nu får ni liksom jag tappert vänta =) Meeeeen det som väntar på något gott...

Så dära ja nu var det ur världen =) Hoppas ingen tog åt sig eller misstolkade detta, alla är vi olika och såhär är jag, jag delar gärna med mig, men inte än.

         

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men då förstår jag varför du väntar :)

Hade jag också gjort, men jag ser fram emot att se tjockismagen när den tiden kommer. Kanske till och med är i Ludvika till sommaren så man får se den IRL. Tråkigt att du ska ha så ont bara. Men kul att du börjat blogga mer iallafall. Enklaste sättet att få hänga med i gamla kompisarnas liv när man bor så långt bort från alla. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback