Godmorning Sunshine

I morse var jag såååå trött, har sovit jätte dåligt. Vaknar för att jag drömmer konstiga drömmar, i natt skulle jag spela vollyboll hade nya glasögon på mig (jag har inte ens synfel men i drömmen hade jag det) och dom såg jag typ ingenting i, samtidigt var jag jätte trött och full tror jag också för jag hade inte balans, ramlade hela tiden. Så jag var väl slutkörd när jag vaknade.
Sen har jag drömt att min pappa varit elak mot mig flera nätter i rad, så jag har vaknat tårögd. Min pappa är ingen elak människa, bara sjuka drömmar.
Tänk att man kan få så starka känslor genom att drömma. Är det någon som får det på dagen? Så starka känslor för att ni tänker/drömmer er in i att saker är på ett visst sätt? Fast det egentligen inte är det. Jag må vara sjuk men så kan jag ha, kan ligga och tänka att Glenn tillexempel skulle gå ut och vara otrogen och komma hem och tala om det för mig. Jag känner något så starkt att jag blir ledsen innan jag "kommer på" att det inte är sant. Det är hemskt, men skönt på något vis. Jag uppskattar det jag har mer efteråt.

Thaimat står på menyn i dag. Hannah och jag ska ner och käka, min mage har redan börjat kurra :) Hur ska jag klara mig en timme till? Ikväll ska jag åka hem till Sandra och umgås lite, en trevlig dag med andra ord. Vissa dagar har jag ett liv =)

Detta borde ni lyssna på -->
http://www.myspace.com/musicoftcop . Very good! Ooop länken fick ingen färg men den finns där =)

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

ååh jag känner verkligen igen det där med drömmarna, så jobbigt att vakna upp och verkligen känna och tro att drömmen va sann..Usch usch!!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback