Helvetes natt

Helgen har varit kanon. Igår åkte vi till Nyköping och hälsade på Glenns gudson, så underbart söt unge =) Tog sin tid att åka dit och vi var rätt sega efter flera timmar i bil. Men vi fick god mat och det blev bättre, Glenn lekte med Linus massor och jag satt mest och pratade med mamma Sofi i köket. Det var super trevligt.

Men igår morse när jag vaknade så hade jag en väldigt bekant känsla i magen. Det skar som knivar i magsäcken och jag hade massa halsbränna och sura uppstötningar. Magkatarr alltså, som så länge varit helt borta. Men den höll i sig hela förbannade dagen. Och inte nog med det så var natten hemsk, har kanske sovit några timmar och fick en gång gå upp och spy. Usch detta var så hemskt men när jag vaknade i morse så var det mycket bättre. Tack och lov! Jag hoppas verkligen att det inte kommer tillbaka och ska prata med barnmorskan i dag om det finns något jag kan ta emot detta om det kommer tillbaka.

Så var det med det, nu ska jag gå och en snabb dusch och sedan få lite ny akupunktur.
Ha en bra dag. Kram

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback