Mars

Redan? Herre jösses vad tiden går.
I natt drömde jag att jag var på Ultraljud, alladeles ensam låg jag där när barnmorskan skulle kolla. Hon drar runt och letar och letar efter en bebis men det finns ingen?? Hur hemskt fick det bli, inte var hon särskilt snäll heller. -Nepp, sa hon. Här finns ingen bebis. Ni får försöka igen!
Usch vad ledsen jag var när jag vaknade och var tvungen att berätta det för Glenn, han säger att -Lina vad ska allt detta under din tjocka mage vara då? Haha ja det kan man undra. Men drömmen var i alla fall hemsk.

Bion i fredags var i alla fall kanon! Glenn gillade den också, skoj =) Nu vill jag se dom andra två också.

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello! Lilla vän! Snart får ni se den/dom lilla. Då kan du vara lugn sen :) Hur gick hus visningen? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback