Pluppnavel?

Innan jag blev gravid så såg jag aldrig slutet i min navel. Eller hur säger man? Ja nu ser jag slutet hur lätt som helst i alla fall =) Och jag lär väl växa en heldel till så det slutar nog med en pluppnavel =)
Ska käka blodpudding i dag, tänkte försöka hålla mitt blodvärde så bra jag kan med mat så kanske jag slipper ta så jätte mycket järntabletter sen. Kan ju hoppas att det hjälper i alla fall. Så läste jag något i går som jag inte hade någon aning om, att äter man något med mycket järn i så har kroppen lättare att ta upp järnet om du hater något till med mycket c-vitamin i. Jag visste att man inte ska dricka kaffe eller te direkt efter för då är det typ helt onödigt. Men att man t.ex. ska dricka apelsinjuice till kan hjälpa. Kanske därför mitt blodvärde varit så bra? Så mycket apelsiner och juice jag druckit :)

Nej lite uppryckning nu med en dusch kanske.
Inge sol i dag tyvärr, men man kan ju inte få det varje dag.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback