Spark

Torsdag igen och snart är det helg. Underbart, middag hos mamma i morgon kväll och hos Glenns föräldrar på lördag kväll. Både mamma och Glenns pappa fyller år i morgon, jag gillar när det är tätt med födelsedagar, så att det blir lugnt ett tag när dom är "gjorda" =) Mina systar fyller också på samma dag och Glenns syster + man har bara några dagar mellan sina. Det gör det liksom så mycket lättare att komma ihåg alla =)

Var till läkaren i går igen för att förnya min sjukskrivning, sen in till min chef för att ge honom mitt papper och när jag står där och pratar med dom så känner jag hur kall jag blir i hela kroppen och att benen inte klarar av att bära mig längre. Ögonen blev lite suddiga och jag säger till att jag måste sätta mig. Jag sätter mig på golvet och så blev det mycket bättre. Detta är tredje gången det blir så sedan jag blev gravid, kan det bero på dåligt blodvärde? Annars mår jag bra så jag är liksom inte orolig för att något "allvarligt" är fel. Men jag ringde i alla fall till barnmorskan i dag så jag ska dit nästa vecka och ta lite prover!

Igår när Glenn kom hem på lunchen så berättade jag att bebben varit bra vild ett tag och att jag känt den sparka mot min hand så ville han också känna. Så jag tar hans hand och sätter den där bebben rört sig sist och så precis då kommer det ett litet sprattel och Glenn blev alldeles chockad och glad =) Haha skoj i alla fall!

Nu ska jag snart ner på en lunch på stan, muuums jag är vrålhungrig!

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Lina!:-) Får se i nästa vecka hur det gick, vill vill vill!!!

Usch, va otäckt de där lät, men det låter som dåligt blodvärde iaf.. Hoppas det går bra hos barnmorskan iaf! Härligt att Glenn fått känna bebis röra sig, en helt otrolig känsla ju:-)

Ni får mer än gärna köpa både babyskyddet o babysittern, hihi!

Stor kram till dig o bebbe!!

Postat av: Sandra

Ja, jag är ju hemma hela dagarna, så det vore trevligt!:-)Bara du hör av dig vettu!

Kram!

2009-03-12 @ 21:24:25
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha! Kan jag absolut göra;) Körde dom uppför alla backar till högberget, fick fan blodsmak i munnen efter det, så jag orkar nog dig också ska du se:)

2009-03-13 @ 15:23:58
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback