StädMani??

Och nu menar inte jag mig själv utan GLENN, ja det är sant jag tror han har fått lite utav mig eftersom jag inte kunnat hantera en damsugare på 2 månader snart. På grund av ryggen så klart, så nu får Glenn ta det. Han gör det men inte helt utan sura miner, men nu börjar det bli bättre/värre kanske beror på vem man frågar. Men i går klockan nio (på kvällen) så kommer han på att vi ska rensa ur några skåp inte vilka skåp som helst utan dom där jobbiga skåpen man lägger massa skit i, ta-tag-i-senare-saker. Men vi gjorde det i går, jag var sur (hormonsur) och Glenn städade och frågade om varje papper om det skulle sparas, haha jag var inte glad, men nu är det gjort tack och lov. Tre stora skåp med bara skit. Bra Glenn! Bra Lina! Bra Glenn som dessutom stod ut med Lina! =)

Nu ska jag ta tag i min dag så att det snart kan bli en morgon dag =)
Have a nice day! Kram

         

Kommentarer
Postat av: sara

haha.. impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback