Tätt tätt

Igår åkte jag och hämtade Ayanda på skolan, hon blev superglad och vi åkte först hem till pappa och dom en sväng innan vi åkte upp till stan. Alla tre var super trötta så efter Lets Dance somnade vi fint i sängen, Ayanda i mitten SÅKLART =) Haha, och hon och jag har väl delat på mindre än halva sängen, resten fick Glenn för sig själv. Hon ville verkligen ligga nära, mysigt, men jag har inte sovit så bra. Tycker om att somna nära Glenn men sen vill jag ha lite space =)

Sooo, vad händer i kväll? Jo inte mycket, hur kan det få vara så mycket skit på tv på lördagkvällar? Melodifestivalen andra chanser eller Americas funniest home videos? Yes! Senare är det filmen Min stora kärlek. Kanon!
Negativa-Lina, men men så kan det vara.

Hade fint i alla fall!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback