Tisdag

God eftermiddag. I dag har jag varit vid min morfar och fixat bänkskivan, det verkar bli jätte bra, Glenn får bära in dom när han kommer hem. Skönt att få köket någorlunda klart =)

Fick lov att snabba mig hem från morfar för att hinna käka och sedan åka ner på ansiksbehandling. Mycket skönt! Bebis har haft en riktig spark dag i dag så jag låg där och kände kickar hela timmen =) Vaknade till och med av att den sparkade i morse, känns bara mer och mer. Såg ett par gånger när jag tittade ner på magen också när det kom en spark, hihi.

Idag står det kycklingsallad på menyn, var in på hemköp och skulle handla smör som jag glömde två gånger i går och gick förbi dom grillade kycklingarna så jag kunde inte motstå, skulle lätt kunna käka upp en hel grillad kyckling.

         

Kommentarer
Postat av: sofia

hej, ja det vore så skönt att åka. jaha, nej det kanske inte gör det =) tack för tipset. allt bra med dej å magen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback