Ultraljud =)

Så, det tog lite tid, har haft mycket att göra efter ultraljudet i går men nu ska jag berätta! =)
Det var "bara" en (tack och lov) men allt var helt underbart, att få se den lilla =) Ja en helt obeskrivlig känsla, men jag är förvånad själv över min reaktion. Jag var bara lugn och tyckte allt var så skönt efteråt. Jag kunde nästan gått och lagt mig, för allting bara släppte =) Jätte skön känsla i alla fall.
Tänkte att jag skulle lagt in en bild på pyret också men jag sitter fast i soffan med min foglossning så den får komma senare helt enkelt =) Det var en liten krabat så vi blev fyttade från 7 augusti till 17 augusti. Så tio hela dagar extra, det kändes lite sådär. Hade helst sett att det blev åt andra hållet, men kommer det ut en frisk och kry bebis så är jag nöjd =)

Vecka 18 igen nu då, har varit det hur länge som helst. Haha.


Det är lite "svårt" att räkna nu men detta är i v.17 och jag har väl inte växt så extremt mycket på en vecka. Men rätt mycket på 17 veckor har jag växt. Haha..

         

Kommentarer
Postat av: Merima

oo så fin mage du har, Den ser inte alls så stor ut som vi säger hela tiden.. Ses ikväll HALV 7 =)

2009-03-11 @ 12:46:09
Postat av: Hanna

Hej Lina. :) Guud vad roligt, grattis. :) Träffade Evelina i sälen förra helgen, hon berättade att du var gravid (längesen jag var in på din blogg) men så roligt. Grattis, fin liten mage du har. Kramar

Postat av: Anna

Ååå. Va fiiin mage du har!! Nu är jag så nöjd såå!! Skönt att höra att allt är bra!! Kramar!

2009-03-11 @ 21:58:58
URL: http://amnapamna.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbart =)

Vad kul att få se magen!

2009-03-13 @ 17:20:46
URL: http://ecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback