Upptagen ur jorden

Jag tänkte först dela med mig av bilder på "dagens outfit" eller "dagens ansikte" men när jag såg mig själv i spegeln så blev jag rädd för mig själv och tänkte att det kanske är bäst att jag skippar det. Jag har svart hårfärg i håret och en vit ansiktsmask i facet, så ni kan ju bara ana hur det ser ut. Ska snart tvätta av och ur allt och sätta på mig ett riktigt ansikte som folk slipper bli rädda för =)

Skulle egentligen till tandläkaren i dag men han var sjuk igen. Tusan jag som vill åka dit (för att överhuvudtaget ha något att göra) haha. Men åker till smb ändå och umgås med Malin och Boggan.

Så have a nice day =)

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe! nejdu, du ser ju hur han ser ut efter en promenix. Hehe. Han tyckte inte om diskhon.Tack själv! Ses imorrn. kram =)

Postat av: Anonym

TACK!:-) det är nog din förtjänst det här, utan dina blåa tummar kanske jag hade gråtit nu!;)

Kram!

2009-03-16 @ 16:33:34
Postat av: Anonym

Ja men absolut, va trevligt!:-)

Imorn ska jag jobba iaf, men resten av veckan är jag ledig för fin främmande!;)

Kram!

2009-03-16 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback