Torsdag

Som de flesta vet så kan man nu kolla på skatteverkets hemsida hur mycket man ska få/betala tillbaka på skatten, jag fick förra året en restskatt på nästan 4000 kronor, not fun. Men jag visste ju att jag skulle få betala. I år trodde jag att jag skulle slippa, men nej tydligen inte 1000 kr att utkassera. Tack Tack. Nu ska jag ringa och be dom dra lite mer skatt åt mig så kommer jag nog bli glad nästa år i alla fall =) Anledningen till att jag får betala tillbaka är inte för att jag betalar för lite skatt utan att jag har sålt fonder två år i rad. Men jag trodde som sagt att jag skulle slippa i år då jag inte sålde mycket alls + att jag börjat pensionspara så jag trodde det skulle jämna ut sig.

Jaja inget att göra åt. I dag ska jag ta ner lite grejer från väggarna i köket, Glenn och hans pappa ska tapetsera i helgen. Det blir grönt och jag tror verkligen att det kommer bli super. Bänkskivan kommer fixas av Caisans pappa i dag, och jag kan inte säga hur glad jag är =) Tack Tack Tack!

Ha en jätte bra dag. Kram

          

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ok =) Va skönt att du hittade den, för jag dammsuga lite i morse och leta efter den i hallen..

haha.. :)



TACK för igår! De var trevligt..

Postat av: Sandra

Hello hello! Hur är läget? Det var ju flera dagar sen du skrev här juh. Har du haft att göra =P? Ses på torsdag eller? kramkram

2009-03-30 @ 09:52:02
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback