Bök och stök.

Nu börjar min förkylning ge sig, Tack och lov. Sjukt vad seg man blir i kroppen av att inte kunna andas som vanligt och hosta en jäkla massa. Men idag är jag mycket piggare. Glenn därimot var inge vidare sugen på att gå och jobba i dag, hade varit helt igen täppt hela natten. Inge roligt samma var det för mig natten tills igår.

Klockan ett i dag är det vanligt "gravid" besök hos barnmorskan och då ska vi mäta magen för första gången, spännande =) Bebis är verkligen mycket aktiv nu, bökar runt och stökar natt som dag =) Jag känner mig verkligen inte ensam när jag har den lilla i magen, men jag hoppas att tiden kan gå riktigt fort nu så att jag kan få ha den på magen och inte innanför!

Nu ska jag hoppa in och ta mig en dusch, hoppas ni får en bra dag. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback