Dålig uppdatering

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt =) Jag har haft fullt upp (inte). Men det känns som om jag har lite av ett liv nu faktiskt. I fredags hälsade jag på min pappa en sväng innan jag åkte hem till Malin och fick kanon god lunch =) Åkte sedan upp till stan en sväng, dödade några timmar innan jag åkte hem för en powernap. Vid åtta åkte jag, Glenn och Sara ner på stan för att gå ut och äta med Caisa som skulle komma hem på en snabbvisit =) Med sig hade hon sin pojkvän Peter och Jonas och Karin. Underbar blev det och jag tog förmodligen Sveriges godaste hamburgare. Proppmätt och jätte trötta åkte jag och Glenn hem. Det var i alla fall jätte trevligt =)

I lördags åkte vi upp på Lyviksberget och köpte jord som vi ska så med i en stor låda som Glenn snickrat. Åkte hem käkade lite tacos och tog sedan med oss efterrätt till Sandra och Ted åt där, spelade lite kubb, men jag och Sandra var väl tyvärr inte så jätte duktiga =) Man kan ju inte vara bra på allt =)

Och i går söndag åkte jag med Mamma och hennes granne Maria till Västerås för att gå på Ikea, blev inte så många fynd. Men det var skönt att komma ut lite.
Vid sex åkte jag in till Smedjebacken för att se avslutningen på Ayandas Linedance, jätte duktig och kanon skoj att se var det =)

Nu lär jag skynda på lite här, ska snart få nålar av barnmorskan sen ska jag hem och bara vila, har skit ont i halsen som bara flög på mig igår morse. Ha en bra dag i alla fall. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback