Kundtoalett?

Nej men för dig kan vi ta fram en!

Hannah ringde igår kväll och frågade om jag vill följa med henne till affären och köpa chips, hade rätt ont i ryggen men det kändes ändå lockande med lite frisk luft.
Började knata ner och känner att jag verkligen skulle bahöva gå på toa, typiskt. Tänkte att vi kanske kan låna Jennies, men hon var inte hemma, hu det börjar bli kris =). Men Hannah säger att vi kan gå upp till Elmira på vägen hem, kanon tänkte jag. Men inne på Hemköp känner jag att nu är det snart dags. Så jag frågar damen i kassan om dom har en kundtoalett! - Nej tyvärr, men jag kan ringa på en som kan ta dig in, jag vet ju att det kan vara lite kris när man är gravid. (Som om det inte kan vara kris annars) Dum som jag är tackar jag nej, mest för att jag tänkte på alla andra kissnödiga som inte är gravida. Jag skulle ju ändå få låna toaletten hemma hos Elmira, så vi betalar och knatar dit. Ringer på porttelefonen, men inget svar (nu är det jätte jätte kris) Hannah ringer och kollar vart Elmira är och hon är såklart inte hemma, 50 m bort ligger bion så vi går dit, Hannah visste att det skulle gå en bio. Men det var låst självklart, så vi börjar väl gå hem, så hör vi en dörr öppnas bakom oss, Halleluja! En tjej från bio öppnar dörren och jag nästan springer in på toa. TACK så mycket, du räddade åtminstonde mina byxor! Lyckan var total och vi kunde lugnt avnjuta en god glass i Kasttjärnsparken =)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback